Przeglądasz tag "bijatyka"

Bijatyka i uszkodzenie samochodu

"Siedząc w samochodzie po zakupach byłem świadkiem bójki, która przeniosła się na maskę mojego samochodu. Po całym zdarzeniu zadzwoniłem na policję, gdzie kazano mi się zgłosić na najbliższą komendę, ponieważ sprawcy uciekli. Policja nie...

Opublikował 1 miesiąc temu: GOD

Profesjonalny zawodnik kontra typ z ulicy. Nietypowa akcja w ringu

W Rosji organizowanych jest dużo dziwnych pojedynków.

Opublikował 1 miesiąc temu: GOD

Dwa szybkie i po gościu. Mocna kara dla typa za zaczepianie dziewczyny

Może następnym razem zastanowi się dwa razy zanim zrobi się agresywny i do kogoś wystartuje.

Opublikował 1 miesiąc temu: GOD

Turyści zdemolowali lokal w Krynicy i pobili kelnerkę. Kobieta straciła przytomność

O zachowaniu Polaków podczas wakacji można powiedzieć wiele. Niestety, nie zawsze są to dobre informacje. Przekonali się o tym pracownicy lokalu z Krynicy Morskiej, gdzie doszło do bójki między klientami

Opublikował 2 miesiące temu: GOD

Chudy koleś spuszcza szybkie lanie osiedlowemu cwaniakowi

Liczyłem na taką akcję i się nie zawiodłem

Opublikował 2 miesiące temu: GOD

Rosyjskie MMA uliczne. To jest prawdziwa walka

Na zaimprowizowanym ringu spotkali się kierowca kamaza i profesjonalny zawodnik MMA. Kto wyszedł zwycięsko z tego pojedynku?

Opublikował 2 miesiące temu: GOD

Nauczycielowi puściły nerwy. Uczniowie nagrali go jak okładał innego ucznia

W szkole Maywood Academy High School uczeń został pobity przez nauczyciela w czasie zajęć. 64- letni nauczyciel nie wytrzymał po tym jak został uderzony piłką i nazwany "czarnuchem". Wtedy postanowił zaatakować jednego z uczniów, inni natom...

Opublikował 2 miesiące temu: GOD

Gruba akcja pod dyskoteką w Żarach! Ochrona wyskoczyła do gości z baseballami!

Zachowanie ochrony żarskiego klubu Emporium aka Emporno. Czy tak wygląda profesjonalna ochrona ?

Opublikował 2 miesiące temu: RickAndMorthy123

Mały bije dużego

19 letni Rosjanin bije znacznie wiekszego Polaka. Nie wazne ile stejkow zjadles, zawsze znajdzie sie ktos kto celnym ciosek wybije Ci MMA z glowy.

Opublikował 2 miesiące temu: RickAndMorthy123

Człowiek pobity na oczach amatorów z Policji

Wszystko wskazuje na to, że "tatuś" przyjechał mercedesem z kamerką na wieś po dziecko.. "policjanci" zatem raczej są miejscowi ...

Opublikował 3 miesiące temu: RickAndMorthy123

Młody chojrak zostaje znokautowany przez starszego faceta +18

Lekcja pokory od starszego stażem.

Opublikował 3 miesiące temu: RickAndMorthy123

Awantura na meczu Baseballa

Myślałem, że takie akcje to tylko na meczach hokeja..

Opublikował 3 miesiące temu: RickAndMorthy123